Weekly #17: Feesten, partijen en meivakantie.

1 mei

Het was een drukke week, eigenlijk is het een druk jaar. Naast alle gebruikelijke verjaardagen mogen wij dit jaar 4 keer op een bruiloft aanwezig zijn (met alle andere feestelijkheden er omheen), zijn er al meerdere baby’s geboren en hebben we ook helaas al twee keer een uitvaart bijgewoond. Dat laatste is uiteraard het minst leuke en hetgeen waarop je je niet echt kunt voorbereiden maar ook weer gelegenheid om als familie en/of vrienden de samenhorigheid weer terug te vinden (om het maar even van een positieve kant te bekijken..)

Afgelopen week hadden wij uit deze categorie één uitvaart, één kraamvisite, vier jarigen waarvan twee keer een visite en de andere twee gaven samen een feest. Ohja, en we vierden ook nog de verjaardag van onze koning 😉 Gelukkig was het meivakantie dus er waren geen naar school breng momenten. Lees mee voor meer over afgelopen week..


Meivakantie. Ik ben niet zo’n grote fan van vakanties in combinatie met slecht weer en zeker niet als ik het zelf ook nog eens erg druk heb. Voor de vakantie zag ik de weersvoorspellingen, het lood zakte al in mijn schoenen. Wat ga je de hele week doen met twee schermverslaafde kids in combinatie met een baby? ‘Gelukkig’ waren er veel verjaardagen en andere dingen om ons een beetje bezig te houden en bleek ook de man vrij te zijn die tussen het klusjes doen (nasleep van de verbouwing, check vorig blog) ook nog een beetje voor vertier zorgde. En ineens was de eerste week voorbij en viel het achteraf heel erg mee! De vooruitzichten voor volgende week zijn perfect dus lekker naar buiten met alle kinderen en genieten van dat voorjaar waar iedereen al zo lang naar uitkijkt!

De baby. Joris is al weer 11 maanden! De één naar laatste foto uit de instagram reeks #monthlyjoris is gemaakt. Na 1 jaar zal ik het niet meer op deze manier gaan doen (denk ik). Het fotograferen van deze kleine man wordt namelijk steeds moeilijker. Onze baby is inmiddels ook niet echt een baby meer. Hij staat, zet soms stapjes, wil alles ‘zelluf doen’ en kletst de oren van je kop. Ook is het net als zijn broer en zus een echt eigenwijsje. Alleen ziet hij al zo veel bij hun dat hij wel heel veel wil wat soms gewoon nog niet kan. Maar toch steeds zo lang mogelijk doorzetten. En eerlijk is eerlijk, bij deze derde ben ik af en toe toch wat toegeeflijker 😉

Kleine Baasjes weekly 17 baby 11 maanden

Baby Joris 11 maanden ❤

Sunny sunday. Wat was het een heerlijke dag vandaag! De kids lekker de hele dag buiten en de baby met box en al buiten gezet, hij vond het prachtig! Ook hebben we lekker een stuk gefietst, de dochter, de baby en ik. De zoon van 7 doe ik daar geen plezier meer mee. Maar wij hebben jonge eendjes gevoerd en heel veel andere dieren en mooie bloemen gezien. Burgelijkheid den top maar ik vind het heerlijk 🙂

Kleine Baasjes weekly 17

Lekker fietses op een zonnige zondag 🙂

Heb een mooie week! Geniet van het mooie weer en van de vakantie (als je die hebt).

xoxo

 

PS. voor Kleine Baasjes ben ik op zoek naar een ‘brandrep’, iemand die mijn merk zou willen vertegenwoordigen op social media. Ben of ken jij iemand met een leuk social media netwerk, goede fotografie kwaliteiten en natuurlijk niet onbelangrijk; leuke kindjes? Ga dan snel naar deze instapost en meld je aan!

Brandrepsearch kleine baasjes

Plaats een reactie