Baby Joris 1 jaar!

28 mei

Val niet van je stoel. Het is echt waar, er is een jaar voorbij. En wat voor jaar. Het jaar waarin mijn kleine baby’tje veranderde in een lief klein mensje met een eigen willetje en een draakachtig karaktertje 😉 Tijd om de statistieken op te maken.

  • Gewicht: van 2720 gram naar een ruime 9 kilo.
  • Lengte: van 5o cm naar 74 cm.
  • Tanden: van nul naar bijna 6.
  • Haar: van bijna niks naar een beetje.
  • Eten: van borstvoeding naar ALLES.
  • Nachten doorgeslapen: maximaal 5.
  • Slapeloze nachten: ongeveer 360.
  • Kruipen: check.
  • Klimmen: tot bovenaan de trap.
  • Van de glijbaan: check, liefst samen met broer en zus.
  • Staan: check.
  • Lopen: langs de stoeltjes in de klas van de zus.
  • Knuffels: veel.
  • Speen: check.
  • Spelen: het liefst met alles wat niet van hem is.
  • Favoriete speeltje: de controller van de spelcomputer en de afstandsbediening.
  • Ondeugend: check.
  • Lief: check check check dubbel check<3

Baby Joris 1 jaar

Lief klein ventje, waar is dat jaar toch gebleven? Ik kan het nog steeds niet bevatten dat het al weer een jaar geleden is dat jij bent geboren. Het voelt nog als de dag van gisteren dat je ons leven kwam verblijden. En wat ben je een heerlijk en fijn ventje! Je bent zo vrolijk en altijd blij. Je bent echt een aanwinst voor ons gezinnetje. Ook heb je al helemaal je eigen willetje en je gaat het liefst de hele dag je eigen gang. Als je wilt slapen of honger hebt, kom je bij mij aan mijn been hangen en ik weet genoeg. Knuffelen wil je niet altijd, tenzij ik even op mijn telefoon kijk 😉 Je bent een lieverd en echt een engeltje maar soms ook een bengeltje.

Kan het tweede jaar alsjeblieft niet zo snel meer gaan?

Baby Joris 12 maanden

Plaats een reactie