Back to school

2 sep

Vanmorgen 7 uur ging de wekker. Oef! Dat is best vroeg. Ook al scheelt het maar een uur met de afgelopen weken, het voelt als midden in de nacht…

De school begint weer. Gelukkig heeft Tygo er erg veel zin in. Hij gaat tenslotte naar groep twee en dat is natuurlijk heel wat. Ook Mila heeft gelukkig geen probleem om na drie weken alleen mama nu naar het kinderdagverblijf te gaan.

En ik? Ik mag heerlijk aan de slag voor Kleine Baasjes. En wat heb ik daar zin in! Dat mag ook wel. Mijn lieve man heeft dit weekend hard gewerkt en nu heb ik mijn eigen bureau. Een eigen werkplek om mij helemaal af te zonderen met alleen maar babykleding en kinderkleding om mij heen. Kopje thee, handcrème, radio en uitzicht op de Vinex wijk. Heerlijk! Zie hier het resultaat, wat vind jij ervan?

Image

Veel scholen zijn alweer begonnen. Onze regio dus vandaag weer. Het leuke van een nieuw schooljaar is ook het nieuwe seizoen. Mooie nieuwe collecties vullen de webwinkel. Binnenkort krijg ik nieuwe tassen voor jongens binnen van Dutch Heroes. Ik heb Tygo een tas beloofd zodra ze binnenkomen. En sinds hij de foto heeft gezien vraagt ie iedere dag: ‘Mama, is de tas met de raceauto’s al binnen?’ Helaas moet hij nog heel even wachten. Deze week komen ze online en kun je ze vast bestellen. Leuk voor school! Ook de hoody’s van Tata zijn super stoer voor je kleine man.

Image

Verder brengt een nieuw seizoen weer leuke markten, nieuwe kledingparty’s en veel ideeën. Neem dus snel even een kijkje op Kleine Baasjes. Of houd facebook in de gaten voor het allerlaatste nieuws.

PS. Wist je dat je dit blog ook kunt volgen? Zo lees je hem altijd als eerst! Klik linksboven op volgen. Bedankt!

Plaats een reactie