It’s Lollylicious Time!

8 nov

Het is tijd voor iets lekkers. Het is tijd voor meer kleur en vrolijkheid. Het is tijd voor liefde. Het is tijd voor iets nieuws. Het is tijd voor Lollylicious!

Eindelijk mag ik jullie vertellen waar ik en mijn nieuwe partner al een tijdje mee bezig zijn….

Ik begin met het voorstellen van mijn partner. Nadine Spelt: mooie vrouw, lieve meid, en de beste grafisch ontwerpster die ik ken. Wij hebben al een keer eerder mogen samenwerken, Nadine heeft namelijk de huisstijl van Kleine Baasjes ontworpen. En ohja, ze heeft ook mijn trouwkaart ontworpen. Onder de naam Dinesign maakt zij veel mooie creaties, fotoshoots en nog veel meer. Een tijdje geleden stelde zij mij voor aan haar nieuwe creaties, de lekkernijen van Lollylicious. Omdat ik zelf al een tijdje met het idee rond liep om zelf iets te gaan produceren was de optelsom snel gemaakt!

Maar wat zijn we dan precies aan het doen?KLB.011.001_TshirtGirls_Lollilicious-Red-SnapButtons_WF

Aankomende zomer kan ieder meisje dat graag ijsjes en cakejes eet haar hart ophalen aan de nieuwe shirtjes van Lollylicious! De vrolijke en kleurrijke shirts zien er zo lekker uit dat je dochter ze wel op zou willen eten. Bijna ieder meisje is gek op roze, hartjes, lieve kleurtjes, schattige figuurtjes, snoepjes, ijs en cake. Waarom zou je dat niet in een favoriet kledingstuk terug willen zien?

De voorjaarscollectie bestaat uit een aantal leuk ontworpen shirts voor alle meisjes tussen 3 maanden en 8 jaar die hun kledingkast willen opvrolijken. De shirts zijn vanaf maart 2014 te bestellen via Kleine Baasjes. Houd dit blog en de website goed in de gaten voor meer leuk nieuws over Lollylicious. Ook komen er een paar leuke acties aan voor de feestelijke opening van Lollylicious. Hierover later meer.

To be continued…

PS. Heb je zelf een (web)winkel en lijkt het je leuk om Lollylicious te verkopen? Stuur dan een mailtje naar info@kleinebaasjes.nl en ik stuur je alle informatie.

Plaats een reactie