Maandag

19 mei

Goedemorgen (of is het al middag).

Maandag. Een nieuwe week, een nieuwe start. Dus moeten we allemaal even bijkomen. Na een heerlijk en ook wel druk weekend straalt de maandagmorgen je tegemoet. Hoewel ik gister ook aan het werk mocht heb ik toch echt even het maandag ochtend gevoel. Dochter Mila heeft dat ook. Een drama bij het kinderdagverblijf, eigenlijk zoals altijd. Doen kinderen dat expres om mama een schuldgevoel te geven? Nou, het werkt hoor. Ook weet ik dat zodra ik de deur uit ben mientje al weer lekker aan het spelen is, het liefst neem ik haar weer mee. Op school gaat zoon Tygo meteen met zijn vriendjes spelen in de klas. Gelukkig kan mama met een gerust hart de klas uit.

Na een weekje rust moet ik echt weer aan de bak. Dus hop, sportkleding aan en rennen. Met pijn en moeite een nette 4,5 kilometer gelopen. Toch best blij mee. En meteen een lekker kleurtje van de zon! Over twee weken doen mijn vriendinnen en ik mee aan de Ladies Run voor Pink Ribbon in Rotterdam. Die 5 kilometer moet dan wel lukken. Aan de outfit zal het in ieder geval niet liggen!

LadiesRun for PinkRibbon

Weer thuis liggen er wat klusjes te wachten. Na mijn afwezigheid gister en daarna een barbecue is het een aardige zwijnenstal in ons stulpje. Douchen, aankleden en aan de slag. Rond een uurtje of 11 begint mijn werkdag dan eindelijk. Gelukkig bepaal je dat als ondernemende moeder allemaal zelf en werken we gewoon vanavond wat langer door. Maar wat gaan we doen vandaag? Daar is het maandag ochtend gevoel opnieuw. Waar beginnen en wat wil ik allemaal gedaan hebben vandaag?

Gisteren mocht ik een leuke kledingparty geven in combinatie met een babyshower. In dit geval weet de zwangere dame nog niet wat het wordt dus mocht ze meerdere sets uitkiezen voor zowel een jongen als een meisje. Na haar bevalling zal ik een pakket opsturen met de juiste kleertjes. Ontzettend leuk dat deze dame na haar bevalling een leuk cadeau staat te wachten! Het was een geslaagde middag!

Kledingparty bij Kleine Baasjes

Eerst maar opruimen van de kledingparty. Daarna een nieuwsbrief, blogs bijwerken en werken aan de voorbereidingen voor de Webshopmarkt Leidsche Rijn waarvan ik deel uitmaak van de organisatie. Oh ja, en starten met een koopjeshoek voor de zomer op Facebook. Allemaal leuke dingen dus!

Zo. Het maandag ochtend gevoel is weg. We kunnen aan de slag! Fijne week allemaal en geniet van het mooie weer.

Heb jij ook weleens last van de maandag? Laat het weten en geef hieronder je reactie. Ik ben benieuwd!

Plaats een reactie